לקוחות יקרים,
שמרו על חשבונית הרכישה המקורית כהוכחה לרכישה אשר נדרשת על מנת שהאחריות תהיה תקיפה.
אתר טרז’ור מתחייב לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר שנמכר על ידיה, אשר נובע מפגם בחומר או בהליך היצור, זאת ללא תמורה, במסגרת תקופת האחריות ובכפוף להתניות המצוינות כל עוד השימוש במוצר ו/או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.אנו מברכים אתכם על רכישת מוצר זה ומקווים שהמוצר שרכשתם יהווה מקור הנאה לשנים רבות.
אנא הקדישו מספר דקות מזמנכם על מנת לקרוא ולעיין בתעודת אחריות זו למכירת מוצרים באתר “טרז’ור”.
תקופת האחריות הכללית הינה לחצי שנה בלבד מתאריך קבלת המוצר, בהתאם לתנאים שלהלן ובצירוף חשבונית מס ו/או טופס הזמנה, המעידים על רכישתו מהחברה. במקרה של החלפה, מועד סיום האחריות יחושב בהתאם לתאריך קבלת המוצר.
אחריות על בד המוצר תקפה לחודש מיום קבלת המוצר, כל עוד השימוש במוצר ו/או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.
טרז’ור תבחן את המוצר ותחליט האם הוא מכוסה על-ידי תעודת אחריות זו. בהתאם לכך, לפי בחירתה, תדאג טרז’ור לתיקונו של המוצר הפגום או תחליפו במוצר דומה.
החברה תפעל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי בנוגע לבקשה להחלפת מוצר או לתיקונו בשל פגמים שיתגלו בתקופת האחריות.
מימוש האחריות למוצרים שנאספו באיסוף עצמי מותנה בהבאת המוצרים למחסני טרז’ור ותשלום על משלוח לחלקי חילוף ו/או בתשלום עבור עלות התיקון וכל זאת בהתאם לשיקול דעתה של החברה.
מימוש האחריות למוצרים שנמסרו בשליחות מותנה בשליחת תמונות ו/או סרטונים המעידים על הפגם במוצרים. עד לקבלת התמונות ו/או הסרטונים לא תמומש האחריות
עבור מוצרים שאינם בתקופת האחריות ניתן לקבל שירות ו/או אספקת חלקי חילוף בתשלום, זאת במידה והחלקים ו/או מוצרים נמצאים במחסני החברה.
לא תינתן אחריות על:
האחריות חלה:
אחריות זו חלה:
לא תינתן אחריות על:
אחריות זו חלה על:
לא תינתן אחריות על:
אחריות זו חלה על:
לא תינתן אחריות על:
לא תינתן אחריות על מוצרים אלו, אלא אם נתגלו פגמים והובאו לידיעת החברה עם קבלת המוצר.
מימוש האחריות הינה בכפוף להצגת המוצר (באופן פיזי במחסני טרז’ור או בתמונות ו/או בסרטונים בתיאום עם מרכז השירות) ובהצגת חשבונית רכישה מקורית, למשך חצי שנה בלבד מעת קבלת המוצר.
– האחריות תחול :
– על כל פגם שנתגלה במוצר אשר נובע מפגם בחומר או בהליך היצור.
– במידה והשימוש במוצרים השונים, לרבות הרהיטים ובחלקיהם היה סביר ורגיל, נעשה בהתאם להוראות היצרן ובהתאם להוראות ההרכבה של החברה. החברה תפעיל את שיקול דעתה הבלעדית לגבי אופן ההרכבה.
– במידה ולא נעשה ניסיון תיקון על ידי גורם כלשהו מלבד נציג מוסמך של החברה.
– במידה והמוצר נמצא ברשות הרוכש המקורי (ששמו מופיע על חשבונית הרכישה ו/או גב ההזמנה) ובמידה והמוצר לא נפגע כתוצאה מהעברתו ממקום למקום.
– במידה ונעשה במוצר שימוש ביתי בלבד (אלא אם נרשם אחרת בעסקה).
– על תפרים שנפרמו במוצר במהלך תקופת האחריות רק לאחר בדיקה מול רפד מקצועי של החברה ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
– החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או פגם שנגרם במוצר אם:
– הפגם נובע משימוש לא נכון ו/או לא סביר ו/או לא רגיל ו/או בניגוד להוראות יצרן ו/או בעת הזנחה ו/או חוסר אחזקה שוטפת ו/או שימוש בחומרים לרבות חומרי ניקוי לא מתאימים.
– הפגם נגרם מתוצאה של הובלה, הרכבה ו/או כל טיפול אחר שנעשה על ידי הלקוחות ו/או על ידי גורם שאינו מוסמך מטעם החברה.
– הפגם נגרם מכוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר ללקוחות ו/או כתוצאה מפעולת זדון ו/או רשלנות של הלקוחות ו/או בעקבות תיקון שנעשה במוצר על ידי מי שלא הוסמך לכך על ידי החברה.
– נעשו במוצר שינויים ו/או שיפוצים ו/או תיקונים על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי החברה.
– המוצרים מוקמו מחוץ לבית (למעט מוצרים שייעודו לשימוש בחצר) ו/או בסביבה לחה (למעט מוצרים שייעודו שימוש באמבטיה).
– בנוסף לא האחריות אינה חלה במקרים הבאים:
– החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את מגוון המוצרים שברשותה ו/או את חלקיהם ו/או להוציאם מהמגוון. במקרה ולא מתאפשר תיקון ו/או החלפת מוצר כלשהו הנושא תעודת אחריות ו/או מוצר זה אינו קיים במגוון מוצרי החברה, תהיה החברה זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה ושווה ערך.
לחלופין, תהיה החברה זכאית לתת ללקוח, בכפוף לאמור בתעודת אחריות זאת, שובר זיכוי בערך שווה לרכישה חוזרת בחברה.
לחברה הזכות לבחור בין תיקון להחלפת רהיט או חלק ממנו לבין זיכוי על הסכום המלא או החזר זיכוי חלקי, זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
– לא יינתן החזר כספי לאחר 14 יום מקבלת המוצר.
– במידה והחברה שלחה טכנאי ו/או מרכיב ו/או מוביל לתיקון הפגם ונמצא כי המוצר נפגם משימוש לא סביר ו/או רגיל ו/או תקין על ידי הלקוח ו/או לא נמצא פגם במוצר, או אז יישא הלקוח בעלות דמי התיקון ו/או בעלות דמי הביקור בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
– החברה תישא בעלות טכנאי ו/או מרכיב עד בית הלקוח לתיקון פגם במוצר במקרים בהם המוצר נמסר ללקוח בשליחות עד הבית. . באם המוצרים נאספו באיסוף עצמי החלופות הקיימות הן הבאת המוצרים באופן עצמאי בתקופת האחריות לחנות או לשלם עבור עלות ההובלה. עלות ההובלה בהתאם למחירון החברה ובהתאם לשיקול דעתה של החברה.
זמן הגעת המרכיב לשם תיקון המוצר הוא זהה לזמן אספקת המוצר.
החברה תעשה מאמץ להעניק מענה הולם. בנוסף, בעת ההזמנה באיסוף עצמי הנכם מוזמנים לבדוק את המוצרים פיזית במחסן.
מימוש האחריות מותנה בשליחת תמונות ו/או סרטונים המעידים על הפגם במוצרים. עד לקבלת התמונות ו/או הסרטונים לא תמומש האחריות
0
0
נשמח להיפגש בצאת השבת
00
00
00
00