בקניית מוצרים קטנים מעל 300 ש"ח - משלוח חינם*
(לא כולל אזור הערבה, רמת הגולן, ים המלח, והגליל)

אחריות

לקוחות יקרים,

שמרו על חשבונית הרכישה המקורית כהוכחה לרכישה אשר נדרשת על מנת שהאחריות תהיה תקיפה.

אתר טרז’ור מתחייב לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר שנמכר על ידיה, אשר נובע מפגם בחומר או בהליך היצור, זאת ללא תמורה, במסגרת תקופת האחריות ובכפוף להתניות המצוינות כל עוד השימוש במוצר ו/או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.אנו מברכים אתכם על רכישת מוצר זה ומקווים שהמוצר שרכשתם יהווה מקור הנאה לשנים רבות.
אנא הקדישו מספר דקות מזמנכם על מנת לקרוא ולעיין בתעודת אחריות זו למכירת מוצרים באתר “טרז’ור”.

משך תקופת האחריות:

תקופת האחריות הכללית הינה לחצי שנה בלבד מתאריך קבלת המוצר, בהתאם לתנאים שלהלן ובצירוף חשבונית מס ו/או טופס הזמנה, המעידים על רכישתו מהחברה. במקרה של החלפה, מועד סיום האחריות יחושב בהתאם לתאריך קבלת המוצר.

אחריות על בד המוצר תקפה לחודש מיום קבלת המוצר, כל עוד השימוש במוצר ו/או בחלקיו היה סביר ורגיל ונעשה בהתאם להוראות היצרן.

באילו פעולות תנקוט טרז'ור למימוש האחריות?

טרז’ור תבחן את המוצר ותחליט האם הוא מכוסה על-ידי תעודת אחריות זו. בהתאם לכך, לפי בחירתה, תדאג  טרז’ור לתיקונו של המוצר הפגום או תחליפו במוצר דומה.

החברה תפעל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי בנוגע לבקשה להחלפת מוצר או לתיקונו בשל פגמים שיתגלו בתקופת האחריות.
מימוש האחריות למוצרים שנאספו באיסוף עצמי מותנה בהבאת המוצרים למחסני טרז’ור ותשלום על  משלוח לחלקי חילוף ו/או בתשלום עבור עלות התיקון וכל זאת בהתאם לשיקול דעתה של החברה.

מימוש האחריות למוצרים שנמסרו בשליחות מותנה בשליחת תמונות ו/או סרטונים המעידים על הפגם במוצרים. עד לקבלת התמונות ו/או הסרטונים לא תמומש האחריות

עבור מוצרים שאינם בתקופת האחריות ניתן לקבל שירות ו/או אספקת חלקי חילוף בתשלום, זאת במידה והחלקים ו/או מוצרים נמצאים במחסני החברה.

תקנון בהתאם לסוג המוצר בתקופת האחריות (להלן שנה מיום רכישת המוצר):

ספות אירוח וכורסאות:

  • האחריות תחול על פגם בקפיצים פנימיים, רגלים שהתנתקו מהספה, שקע שנובע מפגם בייצור המוצר.
  • נזק שנגרם עקב שימוש (נדנוד) תקין בכורסאות נדנדה. (השימוש תקין הינו  נדנוד קל ולא נדנוד חזק המשמש כמעיין נדנדה).
  • אחריות על בד המוצר תקפה עד חודש מקבלת המוצר ובתנאי שנעשה שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין בהתאם להוראות יצרן.

 

לא תינתן אחריות על:

  • תפרים שנפרמו עקב שימוש בלתי סביר ו/או רגיל ו/או ראוי. לדוגמא: כתוצאה מקפיצה על המושבים או משימוש במושב או בידיות כדרך סולם ולא כנהוג.
  • כתמים או פגמים בבד אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
  • פגמים או נזקים שנוצרו על ידי הרכבה שבוצעה באופן לקוי על ידי  הלקוח ו/או מי מטעמו.
  • לא תינתן אחריות על הדומים של כורסאות במידה ונעשה בהם שימוש לצורך ישיבה.
 

כסאות

האחריות חלה:

  • אחריות על בד המוצר תקפה עד חודש מקבלת המוצר ובתנאי שנעשה שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין בהתאם להוראות יצרן.
  • האחריות על בדי המוצר במידה והריפוד דמוי עור התנפח משימוש תדיר של המוצר או/ועל כתמים או פגמים בבד ובלבד שנתגלו והובאו לידיעת החברה עם קבלת המוצר.
  • האחריות לא תמומש על בדי דמוי  עור שהתנפחו עקב חשיפה לשמש ו/או פגעי מזג אוויר אחרים עקב שהייה מחוץ לבית.
  • אחריות על רגלי כיסא מתנדנדות ברגים שהשתחררו מהכיסא בגלל בלאי סביר במוצר, רגלים שהתנתקו ממושב המוצר.
  • אחריות על תחתיות פקקים לכיסאות שנפגמו תינתן עד שלושה חודשים. ניתן לקבל תחתיות פקקים חלופיות באיסוף עצמי מהחנות ו/או במשלוח בתוספת תשלום בלבד , במידה ויש זמין במלאי.
  • אחריות על חלודה במוצרים שיש בהם ברזל/מתכת ובתנאי שנעשה שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדית של החברה.
 

מזנונים/ קונסולות/ שידות:

אחריות זו חלה:

  •  על מסילות שנפגמו ו/או ברגים שהשתחררו במהלך שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין במוצר במידה והמוצר הורכב על ידי נציג מורשה של החברה.
  •  על רגלי המוצר שהשתחררו במהלך שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין של המוצר במידה והמוצר הורכב על ידי נציג מורשה של החברה.
  •  על רגלי מוצר בעת קבלת המוצר, במידה והגיע תקול. החברה תהיה רשאית להחליף את החלקים התקולים.
  • במידה ובמועד קבלת המוצר התקבל המוצר עם קילופי צבע תינתן אחריות להחלפת החלק התקול או המוצר בהתאם לשיקולה הבלעדי של החברה.
  • אחריות על זכוכית בריהוט תינתן במקרים בהם התקבלה  שרוטה ו/או שבורה בלבד.
 

לא תינתן אחריות על:

  • קילופים בעץ ו/או בברזל ו/או קילופי צבע שנגרמו עקב שימוש לא סביר ו/או לא רגיל ו/או רשלני של הלקוח.
  • סימני מים הנראים לעין הנובעים משימוש לא סביר ו/או לא רגיל ו/או לא תקין במוצר.
  • שריטות בזכוכית או שבר מכל סוג שהוא.
  • שקע שנוצר במוצר עקב משקל מעבר למה שנרשם בפרטי העסקה ו/או בהוראות היצרן.
  • כתמים או פגמים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
  • מוצרי עץ ממוחזר שהגיעו עם חתכים, או הפרשים בצבע בין מקום למקום .
 

שולחנות אוכל/ שולחנות קפה/ שולחנות עבודה:

אחריות זו חלה על:

  •  על רגלי השולחן מתנדנדות, ברגים שהשתחררו בעת שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין במוצר.
  •  על חלודה במוצרים שיש בהם ברזל/מתכת בעת שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין במוצר.
  • אחריות על זכוכית בריהוט תינתן במקרים בהם התקבלה  שרוטה ו/או שבורה בלבד.
  • שולחנות אוכל  וקפה בלבד: תינתן אחריות על קילופים בטפט המוצר ו/או העץ עד שלושה חודשים ממועד הרכישה וזאת בתנאי שנעשה שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין במוצר.

לא תינתן אחריות על:

  • קילופים בעץ ו/או בברזל ו/או קילופי צבע שנגרמו עקב שימוש לא סביר ו/או לא רגיל ו/או רשלני של הלקוח.
  • סימני מים הנראים לעין הנובעים משימוש לא סביר ו/או לא רגיל ו/או לא תקין במוצר.
  • שריטות בזכוכית או שבר מכל סוג שהוא.
  • כתמים או פגמים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
  • מוצרי עץ ממוחזר שהגיעו עם חתכים, או הפרשים בצבע בין מקום למקום .
 

כוורות/ מוצרי אחסון/ספסלי במבוק:

אחריות זו חלה על:

  •  על ברגים שהשתחררו בעת שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין של המוצר.
  •  על עובש הנגרם למוצרים שיועדו לשימוש באמבטיה בעת שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין של המוצר
  •  על חלודה במוצרים שיש בהם ברזל/מתכת בעת שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין במוצר ובכל מקרה לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  • במידה ובמועד קבלת המוצר התקבל מוצר עם קילופי צבע תינתן אחריות להחלפת החלק התקול או המוצר בהתאם לשיקולה הבלעדי של החברה.

לא תינתן אחריות על:

  • קילופים בעץ ו/או בברזל ו/או קילופי צבע שנגרמו עקב שימוש לא סביר ו/או לא רגיל ו/או רשלני של הלקוח.
  • עובש הנגרם למוצר, משימוש לא תקין במוצר ואם הוקם בסביבה לחה בהתאם להוראות החברה (למעט מוצרים שייעודו שימוש באמבטיה).
  • לא תינתן אחריות על קרע ו/או כתמים שנוצרו בבד המוצרים.
  • כתמים או פגמים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
  • מוצרי עץ ממוחזר שהגיעו עם חתכים, או הפרשים בצבע בין מקום למקום .
 

תמונות/ עציצים/אביזרים שונים:

לא תינתן אחריות על מוצרים אלו, אלא אם נתגלו פגמים והובאו לידיעת החברה עם קבלת המוצר.

תנאי האחריות:

מימוש האחריות הינה בכפוף  להצגת המוצר (באופן פיזי במחסני טרז’ור או בתמונות ו/או בסרטונים בתיאום עם מרכז השירות) ובהצגת חשבונית רכישה מקורית, למשך חצי שנה בלבד מעת קבלת המוצר.

–          האחריות תחול :

–          על כל פגם  שנתגלה במוצר אשר נובע מפגם בחומר  או  בהליך היצור.

–          במידה והשימוש במוצרים השונים, לרבות הרהיטים ובחלקיהם היה סביר ורגיל, נעשה בהתאם להוראות היצרן ובהתאם להוראות ההרכבה של החברה. החברה תפעיל את שיקול דעתה הבלעדית לגבי אופן ההרכבה.

–          במידה ולא נעשה ניסיון תיקון על ידי גורם כלשהו מלבד נציג מוסמך של החברה.

–          במידה והמוצר נמצא ברשות הרוכש המקורי (ששמו מופיע על חשבונית הרכישה ו/או גב ההזמנה) ובמידה והמוצר  לא נפגע כתוצאה מהעברתו ממקום למקום.

–          במידה ונעשה במוצר שימוש ביתי בלבד (אלא אם נרשם אחרת בעסקה).

–          על תפרים שנפרמו במוצר במהלך תקופת האחריות רק לאחר בדיקה מול רפד מקצועי של החברה ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

–          החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או פגם שנגרם במוצר אם:

–          הפגם נובע משימוש לא נכון ו/או לא סביר ו/או לא רגיל ו/או בניגוד להוראות יצרן ו/או בעת הזנחה ו/או חוסר אחזקה שוטפת ו/או שימוש בחומרים לרבות חומרי ניקוי לא מתאימים.

–          הפגם נגרם מתוצאה של הובלה, הרכבה ו/או כל טיפול אחר שנעשה על ידי הלקוחות ו/או על ידי גורם שאינו מוסמך מטעם החברה.

–          הפגם נגרם מכוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר ללקוחות ו/או כתוצאה מפעולת זדון ו/או רשלנות של הלקוחות ו/או בעקבות תיקון שנעשה במוצר על ידי מי שלא הוסמך לכך על ידי החברה.

–          נעשו במוצר שינויים ו/או שיפוצים ו/או תיקונים על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי החברה.

–          המוצרים מוקמו מחוץ לבית (למעט מוצרים שייעודו לשימוש בחצר) ו/או בסביבה לחה (למעט מוצרים שייעודו שימוש באמבטיה).

–          בנוסף לא האחריות אינה חלה במקרים הבאים:

  • הבדלי צבע ו/או סטיות בגוון בד הריפוד בספות.
  • פגם שנובע מבלאי סביר.
  • שברים ו/או קרעים ו/או חתכים ו/או שריטות במוצר.

–          החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את מגוון המוצרים שברשותה ו/או את חלקיהם ו/או להוציאם מהמגוון. במקרה ולא מתאפשר תיקון ו/או החלפת מוצר כלשהו הנושא תעודת אחריות ו/או מוצר זה אינו קיים במגוון מוצרי החברה, תהיה החברה זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה ושווה ערך.

לחלופין, תהיה החברה זכאית לתת ללקוח, בכפוף לאמור בתעודת אחריות זאת, שובר זיכוי בערך שווה לרכישה חוזרת בחברה.

לחברה הזכות לבחור בין תיקון להחלפת רהיט או חלק ממנו לבין  זיכוי על הסכום המלא או החזר זיכוי   חלקי, זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

–          לא יינתן החזר כספי לאחר 14 יום מקבלת המוצר.

–          במידה והחברה שלחה טכנאי ו/או מרכיב ו/או מוביל לתיקון הפגם ונמצא כי המוצר נפגם משימוש לא סביר ו/או רגיל ו/או תקין על ידי הלקוח ו/או לא נמצא פגם במוצר, או אז יישא הלקוח בעלות דמי התיקון ו/או בעלות דמי הביקור בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

–          החברה תישא בעלות טכנאי ו/או מרכיב עד בית הלקוח לתיקון פגם במוצר במקרים בהם המוצר נמסר ללקוח בשליחות עד הבית. . באם המוצרים נאספו באיסוף עצמי החלופות הקיימות הן הבאת המוצרים באופן עצמאי בתקופת האחריות לחנות או לשלם עבור עלות ההובלה. עלות ההובלה בהתאם למחירון החברה ובהתאם לשיקול דעתה של החברה.
זמן הגעת המרכיב לשם תיקון המוצר הוא זהה לזמן אספקת המוצר. 

החברה תעשה מאמץ להעניק מענה הולם. בנוסף, בעת ההזמנה באיסוף עצמי הנכם מוזמנים לבדוק את המוצרים פיזית במחסן.

מימוש האחריות מותנה בשליחת תמונות ו/או סרטונים המעידים על הפגם במוצרים. עד לקבלת התמונות ו/או הסרטונים לא תמומש האחריות